در پی حمله رژیم صهیونیستی به دمشق

شهادت چهارتن از نیروی قدس سپاه پاسداران | +متن بیانیه

صبح امروز شنبه رسانه ها از شنیده شدن صدای انفجار در غرب دمشق خبر دادند اما  به خسارت‌های احتمالی آن اشاره ای نکردند.

دقایقی بعد خبرگزاری رسمی سوریه جزئیاتی از این انفجار را منتشر کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه در این باره گزارش داد  که بدنبال حمله موشکی صهیونیست‌ها به ساختمانی مسکونی در محله المزه در دمشق تعدادی کشته و مجروح شده اند

پس از آن خبرنگار المیادین هم با تایید شهادت و مجروحیت چند نفر در این حمله از انهدام کامل ساختمان خبرداد.

در حالی که اخبار تایید نشده از شهادت زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در این حمله حکایت داشت، این جنبش در بیانیه‌ای صحت چنین اخباری را تکذیب کرد.

اسماعیل السنداوی، نماینده جنبش جهاد اسلامی در سوریه گفت: حال همه کادر جنبش در دمشق خوب است هیچ یک از دفاتر جنبش مورد هدف قرار نگرفته است.

پس از آن که برخی رسانه های داخلی و خارجی از شهادت چند مستشار بلند پایه ایرانی در جریان حمله موشکی به ساختمان مسکونی در دمشق خبر دادند ، خبرهای تکمیلی مبنی بر شهادت سردار حاج صادق امیدزاده، معاون اطلاعات نیروی قدس در سوریه به همراه جانشین وی حاج غلام (محرم) در این حمله تروریستی از سوی رسانه های رسمی منتشر شد.

در ادامه روابط عمومی کل سپاه در بیانیه‌ای از شهادت ۴ مستشار ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه خبر داد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق 4 تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهادت شهیدان حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولیعصر (عج )، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گوییم.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha